onsdag 3 oktober 2012

Vilken höst, bara regn och rusk

 
 
Fy vilken tråkig höst! Tycker det regnar varje dag och hela tiden. Var är solen?! Det är lite svårt att vara ute med Leo när det är så blött ute. För nån vecka sen var det skapligt väder så vi kunde gå till lekparken. Han tycker om att krypa omkring och kolla och känna på saker. Lite omväxling mot sakerna vi har hemma.
 
 



Imorn är det jobb igen, blir 3 dagar denna vecka då jag hoppade in extra i tisdags. Skönt att jag har 2 öppningar nu och slutar redan vid 1. Jag har laddat inför morgondagen genom att ha högläsning för mig själv i boken jag tänkt läsa för barnen, packat och plockat fram kläderna. Klockan ringer 4.45, fy vad tidigt :(  Känner mig lite som ett barn som ska till skolan :) Nu väntar jag in Emil som är på hockey och att Grey´s anatomy ska börja, säsongspremiär! Jag är så nyfiken så jag har tjuvkikat på youtube som vanligt. Kan aldrig hålla mig utan vill veta vad som händer innan..

1 kommentar:

  1. tredje gangen gillt! (har kollat in har 3 gr idag for o se om du inte uppdaterat o nu hade du ju det!) Haha, nej jag har tydligen inget battre for mig...

    Du ar ju bara for rolig; hoglasning for dig sjalv och redan tjuvkikat pa Greys... jag ar oxa nyfiken men du ar varre. PS: om du letar efter solen sa ar den har hos oss:-)
    syrran

    SvaraRadera