onsdag 31 oktober 2012

60-års kalas och Halloween

 
Idag har vi varit på kalas och firat Leos farmor som fyller 60 år, GRATTIS!
 
Det är också Halloween! Leo fick en fin kostym  av sin moster så han var giraff :)
Jättesöt men jag tror inte han gillade mössan så mycket för den tog han av sig hela tiden. Inget knackande på dörrarna heller, kanske nästa år! Tyvärr så missade vi ett litet spöke som gått runt här på gatan, och jag som köpte godis :(  Blev tyvärr mer till mig för Emil är så himla duktig och äter inte godis och kakor längre. ( Inte hemma i alla fall, bara på kalas ). Jag ska skärpa till mig snart igen.
 


2 kommentarer:

  1. Vilken sot liten giraff!!!
    Leo ar som kusse da, for hon hatar oxa mossa! Kul med bade kalas och Halloween:-)
    Vi har varit ute och tiggt godis och nu sitter vi har och varmer upp oss med varm choklad innan det ar dags att ga o lagga oss, jasp..

    SvaraRadera
  2. Skärp dig o uppdatera!

    SvaraRadera