onsdag 24 oktober 2012

effektiv onsdag

Vi gick upp tidigt i morse men jag klagar inte då Leo bara vaknade en gång i natt och sen somnade om. Nätterna är mycket bättre nu, skönt! Vi gick en långpromenad med Cornelia och Mila. Hem och städa/ tvätta och leka lite innan vi gick hem till mamma och pappa och blev bjudna på lunch. På vägen hem somnade Leo och sover fortfarande, jag har hunnit klippa gräset och suttit vid datorn men börjar undra om han inte ska vakna snart. Emil kommer snart hem och jag tänkte börja med vår blivande tvbänk. Jag har hittat ett skåp som ska sandpappras och målas. Hoppas det blir jättefint. Det är dags att få lite ordning här hemma nu. Vi har också köpt ett vitrinskåp och bokhylla så jag håller på och plockar i ordning lite.

2 kommentarer:

  1. Det var fint, sag ju pa skype - var kopte ni det? Lagg upp lite kort sen! Sa jakla effektiv du ar da, man far ju daligt samvete for man jamfor med dig. Skitjobbigt! Jag vill ocksa gora fint har, men sa trakigt nar qb inte vill gora nat:-(

    SvaraRadera
  2. Men uppdatera då!!!

    SvaraRadera