lördag 6 oktober 2012

Åka till Ullared en lördag...kanske inte en så bra idé

Vi kom hem redan halv 8 ikväll, precis som jag sa till Emil. Han trodde mig inte men jag är bra på att planera. Vi hade GPS. På vägen dit tog det 4 timmar och vi körde inne i stan på ett ställe och när Jocke vaknade så körde vi mitt i skogen på en liten krokig väg. - Var är vi?! - Vadå, vi gör som GPS säger.På vägen hem tog det mindre än 3,5 timme och vi körde en helt annan väg. Vet inte vad jag tycker om den där egentligen.

Hur som är jag jättenöjd med allt jag shoppat. Även att jag fick fel dubblolego, så nu har vi present när han fyller 3 år, en annan leksak fungerade inte och ja som det brukar. Men oj vad mycket bra saker jag köpt. Mest till Leo då det är både födelsedag och jul snart. Men även lite saker så väggarna här inte kommer vara lika tomma. Jag är supernöjd, tänk vad mycket saker man kan få för pengarna. Emil förundrar sig över att vi inte fått mer för pengarna och undrar säkert om jag glömt nån kasse nånstans.

Men jag rekommenderar ingen att åka en lördag. Fy vad folk! Har nog haft tur innan då det inte varit alls så mycket. Nästa gång blir det 2 dagar och inte över helgen!

6 kommentarer:

  1. Maria i Hamra var ocksa dar samtidigt som er och hon sa att det hade varit nat slags besoksrekord, haha! Jag far panik nar det ar mycket folk, aker inte ens till Walmart pa helgen om det inte ar absolut tvunget. Har flera ganger bara stallt ifran mig vagnen och akt hem istallet. Men kul att du handlat massa roligt! kram syrran

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja jag vet inte men de hade insamling för bröstcancer så vid halv 4 hade de haft 26000 besökare. Så jag bidrog i alla fall lite, Ullared gav 1 kr för varje besökare:)

      Radera
  2. Haha, jag tänkte precis på det när du skrev att ni skule dit. Era stackare :) Vi va där i onsdags och hade det jätteskönt. knappt nå´t folk alls :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul för er, jag tänkte dig när vi åkte:) Jag bara kände att jag var tvungen att åka dit och min barnvakt skulle ju med så i veckan funkade det inte.

      Radera
  3. haha, orutinerat! varför tog ni inte två dagars denna gången, ni vet att vår gäststuga står redo?!?!
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi hade så svårt att få ihop dagar då vi kunde med barnvakt, mamma ledig och jag ledig :( Vill inte ta semester nu när jag jobbar så lite. Men tro mig, vi ångrade oss bittert! Men jag vill åka snart igen :) Blir kanske själv nästa gång då de andra är mindre sugna, haha

      Radera