torsdag 27 september 2012

Min syster kommer hem.... snart! Och lilla Alice. Det ser vi verkligen fram emot:)
Jag har fler roliga saker som händer, tjejhelg i Göteborg, Ullared kanske Stockholm och lite annat kul. Det kan behövas så här på hösten. Brukar inte påverkas så mycket av årstiderna men tycker det mesta är trist och jobbigt nu. Ingen motivation alls. Stackars Emil har det inte lätt o bo med mig nu. Idag åkte jag hemifrån, arg för att han inte visste var bilnycklarna var, vilket visade sig att det var jag som hade hängt jackan över dem. 

Idag har vi haft utedag på jobbet. Det var studiedag och lite mindre barn så då passade vi på att baka bröd ute och elda. Jag stod vid elden, tänkte jag skulle lära mig det där och kunna tända en eld. Det ska jag träna på i vinter när vi har våra familjedagar i ute i stugan i vinter.

Nu ska jag slå mig ner i soffan efter att cyklat här hemma. Skulle vilja säga att det var en halvtimma, men jag tröttnade efter 20. Skulle oxå vilja säga att jag kämpade och fick upp pulsen ordentligt, men nej. Jag läste tidningen samtidigt, men lite varm blev jag.

Får också säga grattis till Emma som fyller år idag! Det ska vi fira på lördag :)

4 kommentarer:

  1. Jag haller med, det ar tur att jag har resan att se fram emot for jag har varit lite deppig:-( Men det ska bli saaa kul att ses igen! Det ar battre att trampa lite pa cykeln an inget alls ju;-) Haha! Jag vet inte hur jag ska hinna trana med tanke pa alla barnens aktiviteter... maste nog slappa kontrollen lite och lata QB ta dem. Men de forsta veckorna ville jag ju vara med for att se hur det gar.. Men simningen gick ju som sagt bra trots att QB tog henne sa jag far sluta, och bara ga och trana. Det ar ju kul nar man val kommer dit.
    Grattis till Emma ocksa!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Få inte panik över att ni känner er lite deppiga, det är en tillfällig period då ert stjärntecken influeras av lite up and downs. Det är mycket rörelser på stjärnhimlen just nu så det har varit och är fortfarande lite turbulent för alla. Det är dessutom fullmåne nu inatt, vilket kan göra att det uppstår lite allmänt missnöje för just er tvillingar. Men håll ut, snart vänder det.

    Det stundar spännande händelser för ert tecken, jag skulle gissa att det mesta kommer kännas mycket bättre efter den 7 oktober, eller nånstans därikring. =D

    SvaraRadera
    Svar
    1. bra sofie, hade missat din kommentar:) Spännande o se om det stämmer, hoppas det! kram

      Radera
  3. bra Sofie, bara nagra dagar kvar da hoppas jag =D
    Emelie, det gar bra att uppdatera bloggen nu....

    SvaraRadera