lördag 13 oktober 2012

ensam lördagkväll

Leo och jag är själva hemma ikväll. Emil är inne på hos grannen på grabbkväll. Leo ska snart gå och lägga sig men jag ska försöka hålla honom vaken lite längre än till 7 så jag slipper gå upp vid 5. Hur ska det gå när vi ställer om klockan, uppstigning vid 4?! Jag har en film som jag ska se sen, What to expect, hoppas att den är riktigt bra för den har jag velat se sen min syster såg den på bio för mer än ett halvår sen. Igår kollade vi på en annan film, Dreamhouse. Helt ok men väldigt läskig när man skaffat barn och hus. Ett tag funderade både Emil och jag om v skulle sluta se :)

2 kommentarer:

  1. va tyckte du om filmen, bra visst! Jag sag the 5 year engegagement igar, men den var inte sa rolig som jag trodde:-(
    syrran

    SvaraRadera
  2. ja, den var bra! den har jag inte hört talas om, ska kolla upp den

    SvaraRadera