söndag 7 oktober 2012

Söndagsmys

Jag älskar söndagskvällar! Kanske för att jag brukar ha lite söndagsångest för att helgen är slut och man ska upp o jobba tidigt nästa dag men inte nu :) Därför är det ju inte fel att mysa till det lite extra med vin och lite tilltugg, trots Emils blickar om att vinet är väldigt onödigt ;) Idag fixade jag eget vitlöksbröd som vi blev bjudna på av grannarna. Enkelt och mycket godare än köpt. Och det bästa är att det är något både jag och Emil tycker om vilket inte händer så ofta ;) Och så har vi chips, dip, choklad och morötter så vi är lite nyttiga oxå. Nu väntar vi på att Solsidan ska börja.
 
Under dagen har vi varit och fikat hos mina föräldrar, tvättat, städat och jag har gjort raggmunk. En vanlig lugn och skön söndag.
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Langtar tills vi kan dricka vin och mysa tillsammans, om mindre an 6 veckor!!!! :-D Kram syrran

    SvaraRadera