tisdag 1 november 2011

Sist jag gjorde något med min hårfärg var 11 månader sen! Det är verkligen länge. Då gjorde jag en intensivtoning nära min egen hårfärg. Mycket färg gick ut men jag hade inte sån utväxt. I somras blektes håret och jag var jättenöjd med min hårfärg men nu hade jag jättemörk utväxt och vitt i topparna igen så det var dags för ett nytt frisörbesök.

Efter

Före

Blev väldigt nöjd med frisyren,  men det är ovant att det är så mörkt. Blir förhoppningsvis lite ljusare när jag tvättar det.

Slänger in en bild på magen med. Nu är det 35 veckor och 5 dagar för att vara exakt. Om en månad är det sagt. Men jag tror det blir den 16 dec, kom ihåg det om jag har rätt. Jag tycker jag börjar få en riktigt stor mage nu men alla blir förvånade att jag är så långt gången.


3 kommentarer:

  1. Jag tycker också att du har en stor mage! Men vad vet jag :) hoppas allt är bra! Kram Ronja

    SvaraRadera
  2. Skitsnyggt håret blev!! Tycker din mage är hur fin som helst!! Vänta du, den hinner växa mer.. =)

    SvaraRadera
  3. Jattefin i haret, du passar i den frisyren! Fargen ar oxa fin, det ser inte sa morkt ut tycker jag. Jag tycker din mage ser jattestor ut! kram Jenny

    SvaraRadera