måndag 7 november 2011

Tillbaka till jobbet och helgen

Var ju sjukskriven hela förra veckan. Rätt skönt faktiskt. Hann med frisörbesök, fika med tidigare jobbarkompisar, Västervik med mamma och Linköping (busfabriken, stan) med Tessan och gänget. Har mått rätt bra, även om jag märkt att jag inte riktigt är tillbaka än och kommer nog inte vara så förrän den lilla kommit ut.

Sofie var hemma i helgen så i fredags var hon hemma hos oss. Tacos och tv-häng. Du bor för långt bort Sofie!I lördags var vi på middag hos Emils föräldrar. Jättemysigt, fick lite julkänsla när de hade godisbord och bjöd på glögg. Vart så sugen så jag köpte glögg när jag var på julmarknaden på Astrid Lindgrens värld i söndags. Synd bara att det var en korkskruv och vi inte har någon vinöppnare längre (trasig). Måste köpa.

Idag var första dagen på jobbet på 2 veckor. Så trött, men det är väl inte konstigt om man bara sovit 4 timmar. Ska gå o lägga mig tidigt ikväll. Jobbar denna veckan, sen skulle jag egentligen gå hem men jag ska jobba mån och tis nästa vecka med, så kul var jobbet och det kan vara bra o spara lite semesterdagar.

Dags att fixa mat, blir potatis och räkröra till mig och barnmat till Emil =)  (pulvermos och fiskpinnar).

3 kommentarer:

  1. Härligt att du mår lite bättre i alla fall! Ta det lugnt!!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Jag bor alldeles lagomt tycker jag! =) Jag kommer ju hem 3 veckor under jul & nyår, så då kan jag hjälpa till med den lille. Kramis

    SvaraRadera
  3. Bör sägas att Emelie inte klarade av att göra pulvermos och fiskpinnar, LITE för svårt att laga för en som gick Hotell/Resturang på gymnasiet!

    SvaraRadera