måndag 28 november 2011

En dag i Mjölhult

Både mamma och pappa var lediga idag så jag passade på att umgås med dem. Behöver sällskap och denna veckan har jag inte så mycket planerat. Vi åkte till stugan, gick i skogen och kollade läget efter stormen igår ( eller blåsten).

Träd som ska hämtas...

Var inte många omkullblåsta träd.

Jag var för första gången tillbaka på hygget där jag hjälpte till att plantera skog för 5 år sen. De tog sig, i alla fall de flesta. (fina kläder, längtar tills jag kan ha mina egna jackor. känner mig inte så snygg i Emils)

När Jocke kom hem blev det middag

5 kommentarer:

  1. Valdans halligang for att vara hoggravid!
    Jenny

    SvaraRadera
  2. Jag håller med din syrra!! Jag kan ju säga redan nu att jag minsann inte kommer befinna mig ute i skogen dagarna innan due date... LOL!! Inte nu heller för den delen... LOL!!

    Och sedan tycker jag att du är skit snygg!! JAg hade inte reagerat på att det var Emils jacka om du inte skrivit det, ni har ju så konstigt mode i Sverige... ;-) LOL!!

    JAg frågar Jenny flera gånger om dagen om hon hört något från dig!! :-)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Ja, du är otroligt aktiv Emelie! Det kan man ju önska att man själv kommer vara den dagen då det (förhoppningsvis) blir dags för mig. Snygg är du också, inget annat. Ser riktigt höstmysigt ut i stora tröjor! :) Känns det ingenting som att det är på gång snart?

    SvaraRadera
  4. Kanske lät som jag gick jättelångt i skogen, det gjorde jag inte ;) Och mamma fixade maten, disken o allt annat såigår var det en lugn dag.
    Nej det känns inte som det är på gång än. Lite foglossning och ont var stans som kroppen förbereder sig men jag har inte haft en ända sammandragning

    SvaraRadera
  5. Det känns som att du har en grym graviditet! Eller så är du sparsam med "gnället". Du är oerhört vacker, syns ju knappt att du är gravid...om det inte vore för magen då såklart. Haha. Ta hand om dig nu! Kramis

    SvaraRadera