tisdag 15 november 2011

Sista arbetsdagen på länge!

Idag jobbade jag sista dagen på länge! Det är planerat att jag ska vara hemma i alla fall till mitten av augusti =)  Frågan är nu bara hur länge jag kommer vara hemma innan den lille kommer. Kan ju bli vilken dag som, kan också dröja mer än 4 veckor. Jag vill veta!

Hur som förtjänar jag denna ledighet. Har varit jättetrött sista dagarna. Ont i kroppen, speciellt benen, svårt att gå precis när jag rest mig upp och svårt att sova på nätterna. Har skrivit en lista på saker jag ska göra nu när jag är ledig som att städa huset, barnrummet, julfixa, baka mm. Men jag ska oxå ta det väldigt lugnt och sova när jag känner för det.

4 kommentarer:

  1. Det låter underbart!! Njut av tiden! Kramar Ronja

    SvaraRadera
  2. låter alldeles superhärligt!

    SvaraRadera
  3. ta det lugnt var det ja.... vet du hur man gor det???????
    Ska nog skicka morsan pa dig om du inte vilar ordentligt ;-)
    kram syrran

    SvaraRadera
  4. Tycker det låter som en toppen bra plan!! :-)
    Kram till dig!!

    SvaraRadera