tisdag 29 november 2011

rastlös

Nu börjar jag bli riktigt rastlös. Tycker jag fixat det mesta som jag kan göra själv och man har ju inte så mycket pengar som föräldarledig att man kan gå på stan för ofta heller. Sov till 11 i morse (va vaken mellan 4-7). Gjorde lite mammagympa så jag ska vara i form i form =) Inte så jobbigt men det var svårt med vissa övningar. Sen var jag så uttråkad att jag satt i köket och kollade ifall inte grannen skulle komma hem snart. Ja såg ju att hon åkte till jobbet jättetidigt så det borde ju betyda tidig dag. Mycket riktigt så kom hon hem runt 2 och då sprang jag över o bjöd henne på fika. Mycket trevligt med sällskap.

Övertalade Emil att vi skulle hyra film sen. Vi måste ju passa på nu när vi inte behöver anpassa oss efter någon annan. Tänk att få se en hel film utan att bli avbruten. Killen på macken sa samma sak.  -Passa på medan ni kan. Vi kollade på Emils ikväll och nu ska jag passa på att se nån av mina. Lånade Bridesmaids och Something borrowed. Man får ju passa på!

4 kommentarer:

  1. HAHAHAHA! Va rolig du ar, ser riktigt att du sitter i fonstret o vantar pa att grannen ska komma hem. Som farmor ungefar, spelar ingen roll nar man akte forbi hennes lagenhet - hon stod alltid o kollade ut genom fonstret =D
    Men ni gor helt ratt i att passa pa for imorgon ska han ju komma..... eller hur blir det nu med det? Jag vill ocksa se Bridesmaids
    kram syrran

    SvaraRadera
  2. Vad rolig du är!! LOL!!
    Men jag förstår att du väntar och längtar!!
    Jag har sett båda filmerna och Bridesmaids har en diarre scen som är disgusting!!! Shawn skrattade dock jätte mycket till just den scenen... LOL!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Emelie! Hittade hit idag, kuul! Hur mår ni?! Undra om vi ses på lördag eller om ni är i Västervik då?! KÖR HÅRT när de väl är dax! kram/Cornelia

    SvaraRadera
  4. vad kul Cornelia. Vi mår bara bra. Hoppas och tror att vi ses på lördag.

    SvaraRadera