torsdag 24 november 2011

Fullt upp

Dagarna går jättefort, ska de inte gå sakta när man går hemma och väntar på att bebisen ska titta ut. Det är en väldigt bra tid att vara hemma på. Massa saker som ska fixas innan jul.

Måndag: storstädade hela övervåningen och packade äntligen upp de sista kartongerna sen vi flyttade.

Tisdag: Roadtripp. Först till Kisa och hälsade på min kompis Veronika och hennes barn. Fick träna på att hålla en bebis( hennes Scott är bara 6 veckor). Åkte sen till Cissi i Gullringen och fika/pratade. Fick låna deras babyskydd så nu är det fixat oxå.

Onsdag: Bakade med mamma. Lussebullar igen fast de här vart så mycket godare. Så nu har vi fikabröd i frysen om nån vill titta förbi på fika. Sen följde jag med Cissi och hennes mamma till Linköping. Vi var sällskap när Cissi skulle till läkarn. Därefter blev det Ikea och Ikanohuset. Kom hem halv 9 och då åkte jag till Tessan och hade tvkväll, åt bakelser. Tessan fyllde ju år, GRATTIS!

Torsdag: Idag är jag trött, har ont i benen eller nånstans. Brorsan har varit här och hjälpt mig med lite saker. Julgardinerna och adventsakerna har kommit upp, (även tomtarna) Jag är ute i god tid men då har jag tid att tänka hur jag vill ha det, om vi behöver mer saker och så. Nu intar jag soffläge och vilar mig ett tag. Fick precis veta att min kompis Terese har fått en lite kille idag med =)

Och Emil han bara jobbar, De jobbar extra varje dag i veckan men snart är det helg och imorn ska vi antagligen till Västervik så vi får umgås lite mer då. Får passa på att vila upp oss lite också.

1 kommentar:

  1. Vila upp sig var det ja, eller INTE. Fy 17 va du haller igang, blir ju trott bara av allt DU gor. Fasst det later som en kul vecka i alla fall! Kram syrran

    SvaraRadera