torsdag 10 november 2011

Grattis Emil!

    

                                                               Idag fyller Emil 33 år!
                                                                  GRATTIS älskling

Igår råkade jag säga att han skulle fylla 32. Till mitt försvar var jag ovanligt snurrig och hade fått för mig att jag själv var först 27, sen 28, jag är 29 år!

Som han sa själv igår så har han samlat på sig massa vuxenpoäng sista året =) Köpt hus, ska bli pappa, icakort och slutat med fotboll. (fotbollen vet jag inte, trodde vuxna spelade fotboll oxå och han kommer nog snart spela igen ). Dagen har vi firat med Frödingetårta och present. Imorn kommer hans föräldrar på dagen och på kvällen ska vi hem till mina föräldrar.

2 kommentarer:

  1. Tur att du kom ihag ATT han fyllde ar i alla fall.... han far val ta det som en komplimang att han ser yngre ut. Hahahahahaha! Hoppas Emil fick en bra fodelsedag! Kramar fran oss
    Jenny

    SvaraRadera
  2. Du är för rolig!!
    Kram till er!!

    SvaraRadera