söndag 27 november 2011

1 advent

Första advent, ingen snö, varmt ute och storm ute. Det hör väl inte till vanligheten. Nu vill jag också ha snö! Vore skönt om det blev lite ljusare men all adventsbelysning lyser upp lite i alla fall.

Jag hade tagit lite kort så ni skulle få se min julgran, utebelysning och hur fint jag gjort det här hemma =) Tyvärr så tog jag bort alla korten, vet inte hur men de är inte kvar, varken på datorn eller i telefonen.

Igår var Emils föräldrar här på fika och idag var vi på middag hemma hos mina föräldrar. Pappa fyller 60 snart så det var lite överaskning för honom. Han trodde bara det var vi i familjen men hans syster och man kom också. Nu är de  "äldre" på bussresa till Jönköping och ska se en julshow med Kalle (nåntingen) Blir nog kul, hoppas bara att de kommer fram och hem i blåsten.

2 kommentarer:

  1. Trodde det var Norrkoping...
    Ja, vi vill se kort! Du far val ta nya da...
    Mysigt med advent:)
    Kram syrran

    SvaraRadera
  2. Ja de kanske det var? Slutade på köping i alla fall =)

    SvaraRadera