torsdag 1 december 2011

40 veckor!

Idag har jag gått 40 veckor, antar att jag inte tillhör de 5 % som får på utsatt datum. Var hos barnmorskan igår. Allt såg bra ut, jag hade inga frågor, hon hade inget att säga. Avslutade med att hoppas vi inte ses nästa vecka. Mycket givande

Imorn är det fredag. Veckan har trots allt gått fort och i helgen händer massa roliga saker. Anna kommer hem så vi ska umgås massa, julklappskväll och fira pappa. Så denna helg behöver inte den lille titta ut och inte på måndag heller, morfar vill visst ha sin födelsedag för sig själv ;)  Från och med tisdag säger vi !

1 kommentar:

  1. haha, härlig du är!

    Jag känner igen det där med att morfar vill ha sin födelsedag ifred, var likadant med mej när jag hade gått över och närmade mej pappas födelsedag den 18:e januari... men Agaton höll ut och kom den 20:e.. =) spännande nu, hoppas du får ha helgen i fred till att roligt som väntar, men slår vad om att ungen bestämmer sej för att komma ut nu bara därför...

    SvaraRadera