tisdag 28 februari 2012

Leo bestämde sig för att vi skulle gå upp redan vid 5 i morse. Lite väl tidigt tycker jag. Men jag har hunnit med mycket, städat nedervåningen, ätit frukost, tittat på big brother, promenad och läst bok för Leo. Nu ligger han i babysittern och pratar, nöjd för tillfället. Nu är det bara o vänta in mammorna och pojkarna från mammagruppen. De blir promenad och fika. Vi träffades igår på babymassagen/ yoga, men hann inte prata så mycket som vi ville. Babymassagen var sådär. Lite stressigt tycker jag. Hann ju inte massera färdigt innan hon gick vidare. men jag fick lite tips så jag kan göra det själv hemma istället. Yogan var helt ok. Den var både för barn och vuxna, så hon förklarade övningarna på barnens nivå. Kul och göra med barnen på jobbet sen, hunden, kamelen katten, kon och allt va det nu var =)  Men vi kommer gå tillbaka dit lite senare och va med på sångsamlingarna.

Jenny, vi älskar kläderna ni skickade.
Längtar tills vi kommer så jag kan shoppa massa babykläder!

1 kommentar:

  1. Bra att ni gillar kladerna, ser oxa fram emot att shoppa med er!! Varst vad du hinner med. Sjalv har jag gjort ... nada... nu nar olivia varit i skolan och om nagra minuter ska jag aka och hamta henne igen. Tiden gar fort nar man inte gor nanting, haha. kram syrran

    SvaraRadera