tisdag 21 februari 2012

Jag måste verkligen tacka Elliot för att jag får min motion. Utan honom skulle jag antagligen inte gått ut och gått de senaste dagarna ( eller kanske om jag behövt något från stan). Jag är nyss hemkommen från en promenad med Sara och Liam. 1,5 timme! Men vi gick inte så långt egentligen men underlaget är inte det bästa. Men förhoppningsvis smälter snön  bort nu! Leo ligger och sover i vagnen och kommer nog göra det då vi gick upp redan vid halv 6. Pigg och glad kille hela morgonen. Det är så roligt när han ligger och pratar.

Igår skulle vi på babymassage. Jag skulle träffa de andra från föräldrargruppen där, men när vi kom dit var det inställt eftersom det är sportlov :( Blev fika på bakfickan istället och. Får göra ett nytt försök nästa måndag. Gick på stan lite och träffade sen Anna för en lunch.
Idag ska jag få iväg anmälan till babysim som börjar i mars redan. Tänkte träna med Leo och bada tillsammans i badkaret kväll :) Nu ska jag passa på att vila lite jag med. Halv 6 är alldeles för tidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar