onsdag 22 februari 2012


Har varit fullt upp idag, det gillar jag. Efter frukost, påklädning och lite morgonbestyr så blev det en promenad med Elliot. Leo fick sitta i bärselen. Tror han börjar gilla den nu, bara han får sitta så han kan se. Därefter BVC, sen Hultsfred och hämta Leos pass, handla och laga mat. Väntar nu på att min bror ska komma hit och äta lunch. Hoppas att han kan komma för han fick inbjudan inpratad på mobilen idag. Annars blir det mycket mat till mig för Emil äter inte isterband.

Ikväll är det jag som ska få ha lite egentid och Emil och Leo får vara hemma. Jag ska på inredningsparty (det lilla extra). De brukar ha massa fint och till bra priser så det ser jag fram emot.

4 kommentarer:

  1. Yeay for att ni skaffat pass! :-) Snart...
    jag har fyllt i Alice passansokan nu, men inte tagit kort eller bokat tid som man maste gora har. Har ju iofs ingen bradska eftersom vi inte har nan resa inbokad men bra att ha anda...
    Alice gillar ocksa barselen, forsta gangen vi provade igar.
    kram syrran

    SvaraRadera
  2. Å lille plutten, sitt första pass! :) härligt för er att komma iväg och träffa Jenny med familj! Kan tänka mej ni längtat extra mycket nu allihopa med alla små kottarna!!!

    SvaraRadera
  3. Hehe, vad gulligt! Ett sånt skulle jag vilja ha från när jag var liten :)

    SvaraRadera
  4. Ååååååå vad kul det ska bli när ni kommer!! :-)
    KRAAAAAAAAAAAM Johanna

    SvaraRadera