fredag 24 februari 2012

härliga fredag

Idag är det fredag och löningshelg med !!! Väntar på att Emil ska komma hm så jag kan åka ner till stan själv en stund. Tycker allt jag behöver lite nya kläder då jag knappt köpt något under graviditeten eller efter. Skulle behöva gå till frissan också men jag tycker det är så jobbigt att boka tid. Man vet ju aldrig vad man gör den dagen och barnvakt. Får bli drop- in någon dag istället.

Leo och jag tog sovmorgon. Och trots att vi sovit så mycket så höll han på att somna redan efter en timme vaken tid. Det var bara att packa ner honom i vagnen och gå en promenad. Stannade till hemma hos mina föräldrar som äntligen har blivit friska, lite trötta bara. De satt vid tv och väntade på att vår lilla prinsessas namn skulle tillkännages. Lite uppförstorat med alla gissningar och allt. Men jag gillar namnet. Estelle så fint! Undra hur många som kommer heta det nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar