fredag 2 mars 2012

beslutsångest

Idag var vi och köpte en provburk med vitbets (vitlasyr). Har testat och målat lite av panelen två gånger. Men vi kan inte bestämma oss om vi vill ha laserat eller helvitt tak och panel. Får väl sova på det över natten och hoppas att Emil o jag vill samma sak. Jag har hittat en tapet som jag vill ha och det verkar som Emil går med på den. När vi valde tapet till förra lägenheten var vi och kollade flera gånger innan vi efter många mindre roliga diskussioner kom fram till de vi valde. Men fint blev det! Tror det kommer bli bra det här med.

Det är lite tomt här hemma nu, Elliot har flyttat. Ingen hund som följer efter mig vart jag än går eller tränger sig i soffan och ska sitta precis bredvid en hela tiden =( Saknar inte hundhåret dock. Annars har det varit fullt upp. Igår kom Anders och Anki och fikade, vi bjöd våra föräldrar på middag och på kvällen var jag och Leo hos Tessan när Emil hade fotboll. Idag har jag storstädat, tvättat och umgåtts med Jocke. Nu väntar en lugn och skön helg!

2 kommentarer:

  1. Jag saknar inte heller hundhåret!!!! :)

    SvaraRadera
  2. ska bli spannande och se vad ni gor for forandringar med tapet o farg! Kram syrran

    SvaraRadera