tisdag 7 februari 2012

Igår hade vi besök av Meleine och hennes son Casper som är nästan 1 år. Jag kommer vara en riktig hönsmamma när Leo börjar lära sig gå. Var så nervös när Casper höll i bord och stolar när han gick. Inte världens stadigaste sådär i början. Har redan börjat planera för Leo, inga soffbord, hörnskydd mm. Men man kanske vänjer sig:) Jag är ju förskolelärare och vet ju att man kan inte skydda dem mot allt annars lär de sig ju inte. Men det behöver jag ju inte tänka på än. På kvällen var mina föräldrar och bror här på våfflor. Jocke förvånade mig och tog initiativet med våfflorna. Mina föräldrar underhöll Leo, perfekt :) 


Leos favoritställe. Han älskar leksaken som hänger ovanför, sparkar med benen pratar och skrattar.

Jocke tar igen sig efter våfflorna.
Idag har vi haft en lugn dag. Mamma och jag tog en runda på stan, fika och lunch. Ikväll har vi varit hemma hela familjen. Middag, tvättat, städat och lite soffhäng.



Leo och pappa <3

3 kommentarer:

  1. Later harligt med lekdejt coh ja man far verkligen anpassa huset nar de sma borjar ga, haha!
    Lite avis pa att du har mamma o pappa dar hela tiden, och Jocke med vafflor!
    Varst vad det later som ni gor mycket hela tiden, har ar det verkligen raka motsatsen. Men det haller nog inte i sig sa lange till, for snart kommer ju ni ;-)
    kram syrran

    SvaraRadera
  2. Ja vi saknade er :( Men snart så ses vi...LÄNGTAR! mammma och jag pratar och planerar inför resan för fullt :) kram

    SvaraRadera
  3. Var kul att ses! Får vi göra om snart :) Casper trivdes ju redigt bra hemma hos dig var ju inte mammig ett dugg ;) Kram

    SvaraRadera