torsdag 9 februari 2012

Gullunge! Kan man bli annat än glad när man vaknar och får se den här lilla plutten. Världens gladaste. Nu väcks jag inte med gråt på morgonen utan av skratt och prat.





Nu ska vi snart åka och hälsa på Maria och hennes pojkar i Torebo om jag nu hittar dit. Ikväll ska vi på Tupperware party ( hare ingen aning om hur det stavar) hos Tessan. Tror vi båda är nöjda när det händer lite och vi får träffa lite folk.

Igår var det läkarkontroll för Leo. Tyckte inte de gjorde så mycket, gick väldigt fort.
 Men allt ser bra ut och han växer som bra.

3 kommentarer:

  1. Om du inte älskar att skära/hacka lök ( vilket inte jag gör) kan jag tipsa om Tupperwares lökhackare - med ett snöre man drar i! Grym faktiskt :)

    Ha en fin dag!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. ok,ska kolla efter det, låter ju jättebra =)

    SvaraRadera
  3. Uppdatera bloggen syrran! Och kolla min blogg:-)

    SvaraRadera