söndag 30 december 2012

simhallen och släktmiddag

Idag har det varit fullt upp. Blev en mycket tidig morgon med Leo, kl 5.00 men sen fick jag sova några timmar till. Vi mötte upp mina kusiner, Linda med familj och Sofie, Moster och mina föräldrar i simhallen. Jag trodde inte att det skulle gå så bra med Leo då han höll mig krampaktigt om halsen förra gången men idag tyckte han det var mycket roligare. Både i mellanpoolen och lilla poolen. Men till slut fick jag ta upp han då jag var rädd att han skulle bli kall. Jag hann simma lite och basta då det fanns gott om barnvakter. Klantade till det lite då jag slarvade bort nyckeln till mitt hänglås när jag dushade. Efter att letat ett tag fick personalen komma. Inga problem sa dem, bara ringa vaktmästarn som skulle klippa av låset. Men när han kom så var mitt lås för starkt, det bästa lås han sett, han fick hämta en annan som var bättre. Då kom nästa problem, jag hade ett hörnskåp så han kom inte åt! Men till slut lyckades han. Väldigt hjälpsam och trevlig personal måste jag säga. Inte deras problem egentligen men jag kunde ju knappast gå hem naken. Efter att vaktmästarn gått kom jag på vart jag lagt nyckeln, i kassen med vår fika, smart! men det talade vi inte om :)

Därefter åkte vi direkt ut till Norrhult och blev bjudna på jättegod middag! Det var en trött kille som jag bar in när vi kom hem vid 8.

1 kommentar:

  1. Herre gu du ar ju bara for rolig! Tur att de var sa snalla sa du slapp ga hem naken ;-)

    SvaraRadera