lördag 1 december 2012

Idag var det dags att öppna första paketet! Trodde det var jag som var mest nyfiken men grabbarna gick upp före mig och tvingade upp mig vid 9. Jag skippade adventskalendern på TV, värderar sömn högre. Jag och Leo var en sväng på stan, blev lite längre än jag tänkt så Leo blev väldigt arg på mig. Annars är han duktig och sitta i vagnen och titta på folk. Eftermiddagen och kvällen spenderades med föräldrargruppen. Jättemysig kväll och barnen lekte jättebra. Men det var både trötta föräldrar och barn vid 10 tiden så nu ska jag gå och lägga mig med. Har man lekt hela kvällen borde man väl sova som en stock hela natten, eller?  I morgon förmiddag ska jag upp på hästryggen igen, kul!
 



2 kommentarer:

  1. Mysigt! Vad var det i forsta pasen Leo??
    kram

    SvaraRadera
  2. En tomte, och så har han fått en film, en till tomte och en virkad figur som blev favoriten tror jag :)

    SvaraRadera