onsdag 2 januari 2013

Slut på föräldraledigheten

Nu är jag tillbaka på jobbet på 100 %. Emil har tagit över och ska sköta hemmet. Tror det kommer vara väldigt bra för oss alla 3. De bästa för mig är att jag nu får sova på nätterna, Emil får ta över där. Blir mindre städ, tvätt och laga mat så då är det nästan roligt att fixa hemma på kvällen när man inte gjort det hela dagen.
 Jag har haft en bra och lugn dag på jobbet, fick besök sista timman av Emil och Leo. Grabbarna har haft en lugn och bra dag här hemma och har redan gjort planer för morgondagen då de ska hälsa på farmor och Emils kompis.

1 kommentar:

  1. Later ju ganska skont :-) tror ocksa det kan vara ganska bra for Emil att fa vara hemma med Leo lite. Sa himla bra ni har det i Sverige, onskar det fanns pappaledighet har ocksa! QB skulle verkligen behova kanna pa hur det ar, forstar bara inte hur de klarade sig utan mig nar jag var i Sverige...!

    SvaraRadera