söndag 16 december 2012

kalas

Idag vaknade jag av väckarklockan kl 9 istället av min son. Han sov över hos mormor och morfar  natt. Önskar att jag kunde säga att jag var utvilad men vi kom i säng rätt sent efter att varit på julklappsfest hos David och Cornelia. Jättekul kväll som slutade med att jag fick tvinga med mig Emil hem som kanske var ännu tröttare än jag idag.

Ingen tid att vila idag, vi har städat, lagat mat och bakat till Leos kalas. Han fick jättefina paket men var sådär intresserad tycker jag. Inte ens pappret var kul utan han ville nog mest visa upp sina gamla leksaker. Blir nog annat i morn när han kan leka med dem då det är lite lugnt. Han fick en sån där bil vad dem nu heter och traktor, vattenleksaker, kläder, pussel, docka, böcker mm. Tack för alla fina paket.

Här kommer lite bilder som jag lovade dig Jenny. Kolla in tröjan :)





Leo har blivit mycket lugnare nu. Han gör något mest hela tiden men kan även sitta i knät längre stunder. Han älskar böcker, både att titta i dem själv och när vi läser för han. Det händer mycket nu och han tänker en hel del. Han säger ordet mamma hela tiden och då inte bara till mig. Ett ord som liknar pappa hörs också en del, klocka och han låter som en bil eller hund när han ser bilder. Kunde gå rätt många steg förut men är lite mer försiktig. Tredje tanden är uppe, alla där nere. Sover fortfarande rätt dåligt på nätterna.

2 kommentarer:

  1. Aaaaaw sa gullig han ar! kram Jenny, Stephanie, Olivia, Alice

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott Leo!!! :-) Såååååå söt!!!
    Kram Johanna

    SvaraRadera