tisdag 4 december 2012

snö

Dagen har varit rätt bra ändå. Leo har varit lite extra trött och mammig men inte spytt något mer så jag hoppas det är över. Tvättmaskinen har gått hela dagen. Vi var lite trötta på att sitta inne och jag behövde lite paus från att bära på en gnällig bebis, vad är då bättre än att ut och skotta snö. Vad mycket snö det kommit och det bara fortsätter snöa. Man får ju motion om inte annat, vilket den här familjen kan behöva! Jag har förresten haft en sockerfri dag, snart 2! Inget socker,kakor, glass eller läsk. Duktig jag är! 
 
 

1 kommentar:

  1. ser valdigt fint ut med sno, men jag vill inte ha nan har! Jag kommer verkligen fa problem om det blir sno, hur ska jag ta mig till busshallplatsen med 4 bebisar, de skottar ju inte heller sa det blir ju omojligt att dra vagnen. Pudersno kan vi ta, om det blir mer sa far det komma pa jullovet, ok?! Haha! Synd men sant. Vad tycker Leo?? Gillar han det, har han fatt kanna pa snon? Kram

    SvaraRadera