söndag 2 december 2012

Första advent och julbord

Morgonen började i stallet. Anna hörde av sig igår och undrade om jag ville med på en ridtur, premiärturen efter att båda hästarna vilat rätt länge. Och det ville jag inte missa, jättelänge sen jag red. Det var två pigga hästar kan jag säga! Och jag tror att jag hittat min drömhäst, Silver heter han men jag nöjer mig med att komma och rida lite då och då. Det finns inte tid för en egen häst i mitt liv.

Sen var vi på Statshotellet med mamma, pappa, Jocke och Ing-Marie och åt julbord och sen födelsedagsfirande för pappa på Lejonhjärtas.

2 kommentarer:

  1. Har du varit och ridit? Va kul!
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jätteskoj! Kanske inte rätt årstid bara när det är massa snö och halt och kallt ;) Måste skaffa bättre kläder

      Radera