torsdag 10 maj 2012

små förändringar


Just nu sover Leo middag  i sin säng, alltså inte i vaggan utan i sängen i sitt egna rum. Ska försöka vänja honom vid att sova där nu. Han sover så pass bra på nätterna så jag behöver inte gå upp så många gånger. Jag har slutat amma nu så han får bara ersättning och mat. Första tanden är på gång så han har varit väldigt ledsen och gnällig. Men salvan jag köpte i USA till små bebisar som får tänder hjälper jättebra! Dels smakar den nog gott för han blir glad direkt och så bedövar den såklart.

Jag har precis beställt ett årskort till ALV. Leo är visserligen lite för liten men alla jag känner som är hemma i sommar har kort så jag kommer nog tillbringa mycket tid där jag med.



Idag var de nog första gången som hoppgungan var rolig tyckte Leo.

Nu ska jag passa på att städa eller nåt när lillen sover.

2 kommentarer:

  1. Visste inte att du slutat amma, kanns skont va? Jag hade tankt fortsatta amma over sommaren, men jag tycker det ar sa svart att hinna med sa det blir ofta flaskan. Sa det ar tander pa gang? Stora killen! Har han fatt sitta i gastolen an? Kort onskas isa fall
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det händer mycket hela tiden i den där åldern! Sååå fasligt fort! Kram till er!

    SvaraRadera