söndag 27 maj 2012

Mors dag

Igår var det Mors dag. Första året jag blev firad :) Hade varnat Emil att jag såg rätt stort på den här. Annars brukar vi inte fira alla hjärtans dagar, köpa julklappar eller fira födelsedagarna så mycket. Men det ska vi ändra på, jag har ju redan planerat hans Fars dag present. Fick 2 solstolar i förtidig födelsedag/ Morsdag present och  2 klänningar. Annars hade jag tänkt att jag bara skulle ta det lugnt och bli servad hela dagen men efter att ha varit ute på öltältet på lördagkvällen så vaknade jag pigg och full av energi. Emil var lite tröttare :) Vi bjöd hem Emils mamma på middag, var på fotboll och sen åkte vi ut till vår stuga och firade min mamma. En jättefin dag med underbart väder.

Ser ut att bli lika fint idag så jag ska passa på att tillbringa lite tid i mina nya stolar när Leo sover middag.








3 kommentarer:

  1. Vilket underbart kort på dig och Leo!! :-)
    Och solstolarna ser super härliga ut!! De bästa solstolarna är sådana som du har då man kan ligga ner i dem.
    Grattis i efterskott på Morsdag!!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Later som en bra mors dag! Fina och somriga kort:-)
    Lagg dig du o sola nu! Kram syrran

    SvaraRadera
  3. Tack för en jättegod middag o god kaka,kram på er alla tre,Ing_Marie

    SvaraRadera