måndag 21 maj 2012

Helgen

Det har varit långhelg, men Emil jobbade på fredagen så det blev inte så lång ledighet för honom. Vi passade då på att åka till Kalmar med Cissi och shoppade lite. Tanken var att jag skulle shoppa lite till Leo men vi hittade bara saker till mig för ovanlighetens skull. Annars så har vi under helgen hunnit med årets första ALV- besök med Liljebladarna, kalas hos Mats och Johnny, Elliot har varit på besök och Anna var i stan. Lite solande och fix i trädgården med.  Har varit en härlig helg och det känns som sommaren är här nu. Jag och Leo har kortbyxat och solkräm på oss idag , förberedda på en dag ute.



Leo hälsade stackars Elliot välkommen genom att rycka honom i morrhåren, stackarn. Men annars gick det bra, något kul att titta på tyckte Leo. Och Elliot han är väldens bästa hund. Följde oss vart vi en gick,var lös på trägården men  smet inte en ända gång! Han kanske inte känner sig riktigt hemma hos oss för han vill alltid vara där jag och Emil är och ha kolla på oss än att hälsa på folk och hundar som går förbi. Inget svårt att vara hundvakt åt honom.

Idag fika hemma hos mamma och pappa i det fina vädret

5 kommentarer:

  1. Å min fina fina Elliot! Agaton pratar mycket om honom, saknar honom...

    Låter som ni haft en riktigt härlig helg, jag jobbade också fredagen, men tycker helgen kändes lång iaf :)

    SvaraRadera
  2. Härlig helg låter det som!! :-)
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Later jattetrevligt. Tyckte det lat lite konstigt att det kanns som sommar nar jag sag det fina kortet pa Anna och Leo - for bada har mossa pa sig... men sen scrollade jag ner och det sag ut att vara lite varmare pa de andra kortet! Saknar er massor. kram Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, jag vet. Men de är från torsdagen, då var det kallt men sen slog det om =)

      Radera