söndag 13 maj 2012

Härliga soliga söndag

Idag har vi haft en underbar dag i det fina vädret. Började med att hela familjen tog en långpromenad i det fina vädret. Sol och klarblå himmel! Sen oljade jag våra utemöbler. Emil sa att jag skulle stå i skuggan och olja, inte lika kul men skönt att få det gjort. Nu behöver vi inte skämmas längre för Emil har klippt gräset också. Han undrade om jag och mamma har gödslat det i smyg för det växer mycket fortatre hos oss! Ha, kan ju vra så att de klipper det oftare med =) Och nu undrar ni kaske varför inte jag klipper gräset, jag orkr inte, det är ju skittungt och vår gräsmatta lutar...lite.  Blev en promenad till , städa och nu ska vi bara slappa. Jag ska försöka starta vårt wii och testa wii dance som jag nyss köpt. Kanske kan jag få Emil o testa med.

1 kommentar:

  1. Nej jag tror inte det ar nagon som undrar varfor inte du klipper graset, haha! Later som en harlig helg. Och jag tror jag talar for alla om jag sager att vi vill garna se kort pa emil nar han dansar till wii dance, hihi

    SvaraRadera