måndag 7 maj 2012

babysimm

Igår var sista gången på babysimmet för denna termin. Vi har nu varit och simmat 7 söndagar. Leo älskade att bada i början. Speciellt att ligga på rygg och plaska med benen. Eller så låg han bara helt avslappnad och rörde inte en fena. Han tycker fortfarande om att bada men inte alla de sakerna som de gör på babysimmet. Ligga på rygg är ingen höjdare och inte dyka heller. Roligast är bollarna som är i vattnet. Det blir nog ingen fortsättning för oss. Men jag ska åka och bada med honom i Hagadal i höst och då får han leka och plaska som han själv vill. Men jag tycker det har varit jättekul och en del av barnen är som fiskar i vattnet, jättekul att se.




Första gången på babysimmet



Flyta på ryggen är kul


Och badringen

3 kommentarer:

  1. Gulleplutten! Han ser ut som en liten fisk i vattnet. Ja du kan ju som sagt aka och bada sjalv med honom, da far han ju gora det han vill =)
    Har varit pa posten och skickat paketet nu. Hoppas det var ratt sladd men jag tror det. Ett litet paket till dig inne i det stora paketet = en MorsDagPresent till dig pa din forsta Mors Dag! Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Jag tror minsann att du skrev fel :) du ska väl åka till Oskarshamn och bada med honom? Kram Cissi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut Cissi, jag skrev fel =) Blir flera besök i Oskarshamn simhall. Vad kul det ska bli med våra små!

      Radera