tisdag 29 maj 2012

Mitt nya sunda liv och Cissibesök

Idag har jag då börjat mitt nya sunda liv, inget jag planerade men jag upptäckte vid 6 ikväll att jag inte ätit något godis, inga kakor eller något som varit så väldigt onyttigt. Första gången sen jag fick Leo, eller sen jag blev gravid eller jag vet inte hur länge sen det var. Då måste jag ju försöka hålla det hela dagen! Så när jag var hos mamma passade jag på att springa en runda och efteråt fikade jag på skorpor och knäckebröd. Ska försöka fortsätta med den här stilen i morn med :) Men jag har inget godisförbud, ska bara minska intaget 9/10 så kanske jag äter som en medel svensson.

Cissi var i stan och hälsade på, gick en runda till stan och åt lunch ute. En härlig dag då jag faktiskt inte gjort ett dugg här hemma, skönt! Behöver fler sådana.

1 kommentar:

  1. Wow Syrran, va duktig du ar!! Varsta hurtbullen ju och det kan nog vara bra att dra ner pa sockerintaget aven om du absolut inte behover ga ner i vikt. Later som en harlig dag, kul o traffa Cissi forstar jag. Nasta gang ni ses har hon kanske en bebis da ju:-)
    Jenny

    SvaraRadera