måndag 7 maj 2012

Måndag


Idag var vi på Kyrkans sångstund. Leo tycker om när vi sjunger så det var uppskattat. Fikan var också uppskattad men det är så mycket folk! Svårt att hinna prata med alla man känner och trångt och högljutt. ( tycker jag som är förskolelärare !). Jag , Sara och Kristin tog en promenad efteråt och gick hem till Sara och fikade, och pratade mer. Jag är så nöjd över vår föräldrargrupp! Sen lagade jag mat till Emil kom hem. Emil hade fotbollsfri kväll så jag hann slipa utemöblerna, långpromenad med Jenni och nu är det myskväll hela familjen.



2 kommentarer:

  1. Borde det inte vara "Emil hade fotbollsfri kvall sa HAN slipade utemoblerna medan jag slappade" istallet... hahha! Har du ingen pli pa honom ;-) bara skoja
    Jag kommer ihag nar jag och Stephanie gick pa kyrkans sangstund. Det var jattekul, men inte sa mycket folk da. Fast det var ju for manga ar sedan. Later ialla fall som du har en harlig mammaledighet. Kram syrran

    SvaraRadera
  2. ja tycker det var kul o slipa så det fick han inte göra =) Han får passa på o vara med Leo.

    SvaraRadera