onsdag 14 december 2011

Idag är det 41 veckor och 6 dagar. De är inte så många som går så länge. Är så himla trött på att gå hemma och vänta. Försöker hitta på saker men jag har varit hemma mer än 3 veckor nu och jag har inte så mycket lust att öra saker längre. Idag bjöd jag hem de andra tjejerna i mammagruppen på fika. En av två kom. Den andra fick åka in till bb inatt och fick en son i morse. Så himla kul och spännande. Hon skulle ha den 17 då hon slapp den här väntan. Emil och jag bestämde oss för att sätta fart på det här så vi tog en långpromenad på en timma. Började med ett rask tempo och sprang mellan en del lyktstolpar. Bebben sparkade en hel del när ja sprang, hade det nog inte så bekvämt där inne. Jag hoppas att det betyder att han kommer ut inatt/ imorgon=) Efter halva tiden blev jag trött så vi fick sakta ner farten. Gick igenom alfabetet och försökte komma på namn. Jättesvårt juh, men man kanske kommer på när man ser honom. Vi har några som vi gillar. Nu tycker Emil att jag ska resa på mig och hoppa då och då vilket tydligen skulle sätta fart på det? Jag tror mycket mer på fotmassage!

3 kommentarer:

  1. Jag tror oxa att fotmassage ar mycket effektivare ;-) Kram Syrran

    SvaraRadera
  2. Haha, jag tror också mer på fotmassage, hoppas det blev det och att det satte fart på det hela!! Kramar

    SvaraRadera
  3. Fotmassage behöver du testa nu genast!! :-)
    Hoppas han kommer i natt!!
    Kom ihåg att starta telefonkedjan så att jag får färska updates!! Jag är såååå orolig att Jenny inte ska vakna om du ringer eller smsar mitt i natten... LOL!!
    JAg kände min bebis för första gången igår på Lucia!! <3 :-)
    Den 5 januari vet vi om det är en Vivianne Pearl eller en Erik Tyshawn!! :-)
    Kramar till dig och bebben!!

    SvaraRadera