söndag 25 december 2011

jul

I år, så har det blivit mycket julfirande. Dagen innan julafton firade vi med min familj och släkt hemma hos mamma och pappa. Leo fick massa julklappar men sov igenom större delen av dagen. Julafton firade vi med Emils familj och släkt. Först hos Emils mormor och sen paketöppning hemma hos hans föräldrar. Det blev 2 rätt långa dagar så idag ska det bli skönt att bara vara hemma och ta det lugnt. Vi ha packat upp julklappar och jag tvättar, bl. a alla nya kläder som Leo fått.

På julaftonsmorgonen så förlovade vi oss. Jag tyckte väl att Emil gick upp ovanligt tidigt när vi hade en chans att sova ut. Sen skulle han gå ut och gå?! I själva verket blev det bilen för att köpa blommor. Sen fick jag blommor, frukost på sängen och en ring på fingret =)



Leo i sina finkläder



julklappsutdelning

julklappsspelet hos Emils mormor

3 kommentarer:

  1. Så mysigt och romantiskt!!! Livet är ganska bra nu va? :) Njut och hoppas ni får en lång och skön dag. Du ser superfräsch ut på bilden!!

    SvaraRadera
  2. Sa sot han ar min lille systerson!!!!! Jattefin i kladerna ocksa:-)
    Inte daligt romantiskt av Emil heller...
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Låter som en alldeles fantastisk jul!!!! Ta hand om er!!! Vill ju självklart se era ringar!!!!

    SvaraRadera