söndag 4 december 2011

Julklappskväll och 60-årsmiddag

Den här helgen har gått fort, precis som jag visste att den skulle göra. I fredags hängde jag med Anna. lunchade och en rask promenad (lite för rask ;) ). På kvällen var det middag hemma hos henne. I lördags så tog vi det lugnt på dan, fixade saker till julklappskvällen.

En lyckad kväll, mycket barnsnack då de flesta var gravida och annars har barn. Mitt i allt snack så tyckte jag att jag hade sammandragning eller förvärk men jag vet inte! Har inte känt så innan så jag hoppas att det var det och att jag då inte behöver gå över 2 veckor men det visar sig väl. Borde ju känna så igen om det var så.


Idag har vi firat pappa som fyller 60 år i morgon!!! Middag på Kinakrogen och sen fika hemma med släkten. Vilka portioner man får på den restaurangen! Jag orkade inte äta upp hälften så jag bad om en låda/doggybag (eller Emil fick göra det). Fattar inte varför det ska vara pinsamt. Det visar ju bara att jag gillade maten I USA tar man nästan alltid en doggybag.












3 kommentarer:

  1. Ser ju valdigt nice ut! Ja, har i USA skulle det ju vara oartigt att inte be om en doggybag om man har mat kvart. Da ser det ju ut som om man inte tyckte om det....
    Nu nar ni klarat av det sa kan ju lillen komma. Fler sammandragningar o sen BB!! ;-)
    kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Jag tror inte du får gå över i två veckor! Jag tror lillen är här innan torsdag! :) Jäkligt kul att ses i lördags - jag nallade bilden och la upp hos mig! Hoppas de är okej! :)

    KÖR HÅRT när de är dax nu! Som skrivet, var ju en del bebissnack så ngt gott råd kanske du tar med dig..sss...:)

    KRAM/Cornelia

    SvaraRadera
  3. Åh vad jag gillar att du bloggar Emelie! Du är duktig på att ta bilder så man har lite koll på vad som händer där hemma. ;)

    Hoppas du får fler sammandragningar (om det nu var så), för nu är vi många som längtar efter lillen. =)

    SvaraRadera