lördag 23 mars 2013

Hemmalördag

Denna lördag har spenderats hemma, förutom ett kort besök på Albins då målarsaker behövde handlas. Där insåg jag att just nu är inte affärer rätt ställe för Leo. Han vill inte sitta i vagnen, jättetung och bära och springer bara omkring. Jag har lite svårt att hålla koll på honom kan jag säga.
 
Sen kom Leos farmor på besök och lekte, åt lunch och hade med semlor. Leo åt nästan en hel själv, jättegott. Medans Leo lekte med farmor hann jag baka mina chokladbeskvier. De var inte så goda som jag mindes vilket är bra då jag på måndag ska starta mitt nya, nyttiga, hälsosamma och ekonomiska liv ;)
 
Nu är det soffan resten av kvällen. Jag har ont i armen och handen efter att målat Leos tak en gång. Det var större en jag tänkt mig. Jag sa till Emil att de skulle ta 30 min men det tog ju nästan 1,5 timme. Harringt förstärkning av min bror som ska hjälpa mig i morn. Ja jag skäms inte över att be om hjälp:) Men jag ger faktiskt tillbaka också.
 


 





2 kommentarer:

  1. Jag glömde visst att tacka för god mat,falsk fläskfile,för första gången i mitt liv,man lär så länge man lever,o ta det lite lugnt med målararmen!!

    SvaraRadera
  2. ser smaskigt ut med semla! Harliga Leo!!

    SvaraRadera