söndag 17 mars 2013

helgen som gått

Oj redan söndag kväll. Vart tog helgen vägen? Fredagen tillbringade vi lägre ner på gatan med Cornelia och David  plus barn. Bra inledning på helgen! Jag märkte dock att Leo inte var som han brukade. Trött och snorig men ingen feber när han kom hem från dagis men senare på kvällen så fick han sån hosta. Vaknade o var ledsen. Gick inte att få honom lugn så jag och Leo gick hem. Han lugnade ner sig men det blev inte så mycket sömn. Han har sån hosta stackarn, feber och jätteförkyld. Har jättesvårt att sova på natten. Blir nog vab i veckan. Imorn är jag ju ledig ändå så vi ska vila upp oss.

Tog mig ut på en långpromenad i fm. Kände att jag behövde komma ut en stund och få lite frisk luft. Cornelia och Jossan sprang om mig så jag hängde på en liten stund. Gick lite bättre än förra gången. Fick ge mig efter ett tag men blev väldigt taggad att börja springa nu. snart dags för bikini ju så jag måste komma i form. Nu är vi precis hemkomna från kalas för Jocke. Det bjöds på smörgåstårta som jag och brorsan gjorde igår. Tyckte inte han skulle köpa när det är så roligt att göra själv. Och god blev den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar