tisdag 19 mars 2013

Har tänkt barka chokladbeskvier sen innan jul nån gång men varje gång jag planerat så har jag inte orkat eller så är det nån ingrediens som fattas. I helgen köpte jag kockosfett för det var det ända jag inte hade.  Men idag när mamma var här kom jag på att jag inte hade ägg. Så Leo och jag tog en promenad till ICA. Och nu så har jag inget socker för jag tog det sista igår :(  Räddningen är om grannen kommer hem för jag ger mig inte ut igen. Tror det hade varit mycket enklare och billigare om jag åkt och handlat de här beskvierna på fiket.

Skönt med en hemma dag med Leo. Vi har målat, läst böcker och sjungit. Känner att jag kan de här böckerna nu.  Vi fick besök av mamma med som kom och fikade och jag tonade håret på henne. Hon passade Leo när jag åkte ner till Netto när de öppnade. Jag köpte 2 cykelbarnstolar så vi kan cykla hela familjen. Så himla kul, var sugen redan i höstas men då kändes han för liten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar