torsdag 14 mars 2013

Färdiginskolad

Nu är inskolningen klar. Imorn ska han gå som vanligt, men han får en mjukstart så det blir bara mellan 8.30 -12.30, som idag. Leo trivs bra på förskolan och personalen tycker han är helt fantastisk och underbar :) Idag hann jag inte ens klä av honom förrän han började vinka till mig. Sa hej då till en glad kille. 3 timmar senare möttes jag av en lika glad kille som hjälpte fröken att dra matvagnen till köket. Stor kille. Han hade ätit jättemycket men det hindrade honom inte från att äta en gång till då jag åt lunch hemma sen. Ett riktigt matvrak.

 
Jättebra att få hjälp med tvätten. Jag plockar i, Leo pockar ur. Knapparna är också jättekul


 
Jag har hunnit storstäda sovrummet och plockat lite här hemma. Fika hos Cornelia och tränat. Känns jätteskönt, så här skulle dagarna se ut alltid :) Nu sover Leo och sen ska vi åka o handla lite, fixa mat och ett besök hos mormor.
 
Jenny! såhär ser det ut här hemma, vilken vår:( Visserligen skiner solen idag men jag är väldigt trött på den här snön nu!

1 kommentar:

  1. Aaaaah STORA KILLEN!!! Vad harligt det maste kannas att han trivs sa bra pa forskolan! Later som en harlig dag, men jag ar inte avis pa snon. Usch, nu SKA det ju vara var och varmt ute ju! Fast vi hade ju sno for en vecka sedan, for att sedan fa 18 grader varmt i helgen. Och idag ar det svinkallt igen (3 grader) men soligt och klarbla himmel sa man far val inte klaga for mycket. kram

    SvaraRadera