lördag 4 augusti 2012

Bad, fest och hemmafix

Idag är mina killar på match i Gulringen så jag har lite egentid här hemma. Skönt, det händer inte så ofta längre. Jag har slipat färdigt väggarna, tvättat, städat och spolat lite. Nu väntar jag på att de ska komma hem igen, börjar bli lite ensamt här hemma.







Igår träffade vi Cissi, Matias och Ebba på Kina och åt lunch, jobbade här hemma. Jag fick kalla på förstärkning från pappa och brorsan så att vi skulle bli färdiga någon gång. På kvällen åkte vi ut till Nossen och hade picnic. Emil badade för första gången i år. Sen på kvällen åkte jag till Tessan på vinkväll som slutade med besök på statt och Köket. Var lite seg i morse när jag skulle upp med Leo men jag hade ju lovat:)

Har ni sett husen de har byggt vid Nossen. Så fina! Det här skulle inte vara helt fel:)


1 kommentar:

  1. Jisses vilket hus, dar skulle jag kunna tanka mig att bo!
    Och Leo blir bara gulligare for var dag ser jag. Hoppas det gar bra me allt arbete dar hemma, later valdigt jobbigt men det blir sakert fint. Ska bli kul att se nar jag kommer hem i Dec! puss o kram Jenny

    SvaraRadera