tisdag 31 juli 2012

Hemma igen

Efter frukosten så packade vi och åkte hem igen. Ett stopp i Gulringen hos Leos mamma och mormor. Ytterligare ett stop på Albins där vi slog personligt rekord att välja tapeter. Det gick snabbt och vi blev inte ens osams ;) Väldigt bra när man får hjälp. Jag brukar tycka att det är jobbigt när de frågar om man vill ha hjälp, brukar vilja kolla i lugn och ro. Men idag var det perfekt, utan hjälp hade vi nog fortfarande stått där och velat. Nu får vi börja spackla och fix så vi får upp de där tapeterna nån gång. Kan väl inte t så lång tid!?

Ikväll har jag varit på Friskis och svettis för första gången på länge. Väldigt kul, funderar på att köpa kort så jag verkligen kommer igång med träningen. När jag styrketränar hemma (händer inte så ofta) så gör jag bar några muskelgrupper vilket kändes idag.

Nu blir det film och soffmys.

1 kommentar:

  1. skont att ni valt tapeter va? Jag ar ocksa jattevelig, som du vet;-) Jag tycker absolut du ska kopa F&S kort, jattekul ju! Jag gick pa BodyPump igar, hade nastan glomt hur kul det ar. Men idag ville jag nastan grata, san traningsvark har jag, aj aj aj! Det mest motiverande med att aka och trana ar att jag far lite "egentid" i en hel timma vilket inte hander annars. Behovs om man sager sa... kram syrran

    SvaraRadera