söndag 12 augusti 2012

Söndagkväll

Semestern är slut för Emil, imorn är det jobb som gäller. Jag har en vecka till innan jag ska börja jobba 2 dagar i veckan. Känns helt ok. Skönt med en hel vecka hemma själv innan. Har planerat in lite fika med kompisar de flesta dagar, träning och möte. Dags för lite vardag igen. Och det bästa är att vi har fått skaplig ordning här hemma. De flesta tapeter är uppsatta, städat och fint. Lister ska upp, fixa till lite med golv men det ser ljust ut! Bilder kommer snart.

Den här sommaren har gått jättefort. Mest har vi renoverat här hemma tycker jag, 8 veckor och ändå så har vi ju inte gjort så mycket. Förstår inte hur man orkar renovera ett helt hus! Hade jag vetat att detta skulle ta så lång tid hade jag aldrig gjort det men nu när jag ser hur fint det blir så är jag nöjd! Kanske man skulle ge sig på Leos rum :) Det tål att tänkas på.

5 kommentarer:

  1. Vi vill se bilder ;) Har ni bestämt er än för vilket golv det blir :) ?

    Kram
    Anna

    SvaraRadera
  2. Nej vi vet inte. Antagligen ska vi ha kvar det vi har. Hittade några bräder så vi kan fylla i hålen så sätter vi en list mellan. Plastmattan är så tyst och bra om Leo villleka där men vi vet inte än.

    SvaraRadera
  3. Bilder! Och sag bara till om du vill att jag ska rekomendera en bra golvlaggare;-)
    Jenny

    SvaraRadera
  4. Jag var o tjuvkollade lite i fönstret idag när jag var i stan,det såg ju jättefint ut!!farmor

    SvaraRadera
  5. Jag ser fram emot bilderna, taket har jag ju sett men tapeterna vore kul att se hur det bidde när de kom upp. Måste blivit jättestor skillnad, det blev det ju bara när ni målade taket, mycket mer ljus!

    SvaraRadera