lördag 11 augusti 2012

Dags att sova, Emil kollar på sport och jag ligger i sängen och kollar FB och bloggar. Då hör man gråt från Leos rum. Vi blir visst 3 i vår säng i natt med. Går inte att få honom att somna om i sin säng, men ligger han vid oss så sover han jättebra, tills vi flyttar honom. De är jättemysigt men jag är orolig att han ska vakna utan att vi märker det och ramla ner så jag sover inte så bra. Undra varför han sover så dåligt? Drömmar, eller att det är så rörigt här hemma och jag har så lite tid med honom när vi tapetserar och gör om? Kan ju oxå va att det händer så mycket. Igår reste han sig upp för första gången. Nya favoritsysslesättningen tror jag!




4 kommentarer:

  1. Någon hjälp har jag tyvärr inte, mina erfarenheter är ringa :) Hoppas ni löser sovproblematiken, förstår att det kan vara frustrerande att inte förstå, kanske går det inte alltid?! Söt är han iaf lillkillen :)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Haha, Vidar reste sej oxå själv häromdagen. Nu gör han inget annat. Lite skrämmmande fast kul på samma gång... :)

    SvaraRadera
  3. Sadar har Olivia hallt pa i 5 ar...:-(
    Kul att han star upp!

    SvaraRadera
  4. Nu förstår jag verkligen vad du och Lasse menar med att han är lite lik Agaton när han var sådär liten. Men bara när han har napp tror jag, för munnen den är hans egna! =)

    SvaraRadera