måndag 12 mars 2012

Nu har värmen kommit hit, förhoppningsvis för att stanna. Jag har suttit på altanen och solat och läst tidningar. Leo tog en tupplur i vagnen, glad över att slippa vantarna. Inte helt fel att vara mammaledig nu =) Hela våren och sommaren framför oss!

Ja var lite rastlös idag, hade inget planerat så jag bjöd min bror på våfflor, sen tog vi en promenad. Nu väntar jag på att Emil ska komma hem. Då ska jag vara redo, Leo ammad så att jag kan ut och gå/springa en runda innan Emil åker på fotboll.




3 kommentarer:

  1. Åh, det där låter helt underbart! Njut av din mammaledighet! Jag tror våren har kommit hit också, den är som alltid otroligt efterlängtad!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh va det såg skönt ut! Så där måste vi sitta o njuta när jag kommer hem i påsk, och jag skulle gärna testa dina våfflor ;)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Mumsigt med vafflor! Och saaa harligt med lite varvarme - antligen! Idag ska det bli 25 grader har sa vi ska nog ocksa sitta ute och njuta lite. Olivia och J ar i skolan nu och de minsta sover. jag njuter och kollar pa nyheterna o ater frukost:-)

    SvaraRadera