måndag 19 mars 2012

Ännu en helg har passerat och nästan halva tiden då jag är föräldrarledig på heltid. Jag börjar ju jobba om 4,5 månad! Jag ska inte tänka på det mer nu.

Helgen har bestått av kompishäng för mig. Tessan hade barnfri helg så vi var på stan, gjorde slingor på mig mm. Leo var naturligtvis med. Han har lärt sig ta flaskan nu så han får ersättning en gång om dagen. Så skönt att veta att man kan åka iväg en kort stund men att han ändå klarar sig. Vi var även på babysim, lika kul den här gången. Annars har vi inte gjort så mycket. Hade tänkt fixat lite i trägården igår men vädret var inte så kul, bara regn.

I lördags blev Leo 3 månade. Han börjar bli så stor. Skrattar och pratar. Sysselsätter sig själv rätt bra när han leker med händer och fötter. Det går bättre att ligga på magen nu. Lägger man honom på filten så har han lyckats flytta sig  en hel del på några minuter. Kvällarna är mycket lättare då han är gladare och nöjdare. Gullunge!

Nu ska vi packa , byta blöja och ge oss ut till Storebro och träffa mammorna och pojkarna.

2 kommentarer:

  1. Ja, tänkt vilka fantastiska 4,5 månader det kommer bli. Sommar och sol!! :)

    SvaraRadera
  2. Det blir sakert kul att borja jobba ocksa, men skont att du kommer vara ledig mycket av sommaren forst! Kram Jenny

    SvaraRadera