tisdag 20 mars 2012

Ligga på mage är inget problem längre. Rullade för första gången runt från mage till rygg idag. Jag missade det, men mormor såg det. Skulle lätt kunna rulla runt andra hållet med om han inte skulle äta på sina händer samtidigt men det kommer nog snart.



Idag har vi haft besök av Veronika med sina barn. Fullt upp så nu tar Leo en tupplur i vagnen när pappa går ut och går. Jag ska försöka fixa med lite kort och beställa. Måste köpa ett album till Leo för hans första år men jag tycker inte jag hittar något bra. Men jag kan ju välja ut vilka kort jag ska framkalla så man inte har kort för flera år innan man gör det.





2 kommentarer:

  1. Du maste ju ta med det har kortet pa lille mannen da, aaaaah sa fint det ar! Tank at han har rullat runt redan, kul for mamma att hon fick se det! Du ser det sakert nasta gang:-)
    kram jenny

    SvaraRadera
  2. Herregud så stor han blivit,har ju inte sett honom på över en vecka,tänkte ev göra en snabbtitt i morgonefm,om ni är hemma då.Ing-Marie

    SvaraRadera